fredag den 23. marts 2012

August til December 2011

Photoshop opave med Maria Skov:


Da jeg arbejdede med photoshop i dette forløb lærte jeg en masse nye muligheder og aspekter som jeg aldrig selv ville havde fundet ud af hvis jeg skulle havde siddet og nørklet med det selv. Jeg har aldrig prøvet at arbejde med photoshop på denne måde før.

-          Storyboard med Lars Kram.
Vi skulle finde forgrund mellemgrund og baggrund på en bunke stilbilleder fra film.


Storyboarde alice i eventyrland. Vi fik stukket et manuskript.


-          Friprojektet ”Bird” med Ditte L. Nielsen.





 Tilfældige billeder fra den bod der endte ud med at blive mit fugle projekt

-          Fællesuge med Iben Lindebjerg, Andreas Monty og Ditte L. Nielsen.



 http://www.youtube.com/watch?v=75o6TLd3td0&feature=plcp&context=C4e7c98aVDvjVQa1PpcFMbMbJm0D8vMBmiKmv56OV9Y02UqYFiX7c%3D

-          Klassisk tegning med Iben Lindebjerg. Vis eksempler fra undervisning i basisformer, croquis, langtidsstudier og selvportræt.











































Ingen kommentarer:

Send en kommentar